TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

View previous topic View next topic Go down

TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Fri Sep 14, 2007 7:54 pm

MODS AND ADMINS!!!!

GUESS WHAT!!!!

*clears throat*

Okay. Back to business.

We're on Stephenie's Fan Site Listings! Whoot!

If you want to see it, here's the link.

Stephenie Meyer's Fan Site Listing

look for it yourself. Very Happy

I'm just so proud. And excited.

The bad thing is, I just didn't know since WHEN we were on the listing. Coz I just checked it today...

We should have know sooner, don't you think? *coughJoshycough*

Oh well. I don't care. I'm just happy. lol. Very Happy

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  Hutu58 on Fri Sep 14, 2007 11:26 pm

EEEEEEEEEEEEK!!!!!!!! Awesome! Very Happy
avatar
Hutu58
Alone

Female Number of posts : 203
Location : Georgia, USA
Team Edward or Team Jacob? : Edward.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Fri Sep 14, 2007 11:33 pm

I KNOW, EH????

XD

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  bella109 on Sat Sep 15, 2007 12:05 am

Who sent the email to the webmaster over there.
This is so cool. now people know who we are!
YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAY
avatar
bella109
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q

Female Number of posts : 3097
Location : freaking out
Team Edward or Team Jacob? : Team Edward
Registration date : 2007-08-23

View user profile http://www.twitter.com/bella109

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Sat Sep 15, 2007 12:06 am

Hahaha, Alicia.

Josh did.

lol.

He just emailed the webmaster, and we're up there. Josh didn't even know about it til today when I saw it... my gosh..

heehee. ^^

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  bella109 on Sat Sep 15, 2007 12:09 am

Well, josh needs to be more updated.
but i do feel stupid. I check her website every day, but just the news. maybe i should start looking around. lol.
avatar
bella109
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q

Female Number of posts : 3097
Location : freaking out
Team Edward or Team Jacob? : Team Edward
Registration date : 2007-08-23

View user profile http://www.twitter.com/bella109

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Sat Sep 15, 2007 12:11 am

hahaha.

Yes, Josh gets distracted VERY easily.

lol, Alicia. You should. haha.

I just saw it today coz I was looking for other sites where I could advertise in.... then it hit me right on the face: The Twilight Forums.

And it was a link, on the page, of the Twilight Fan Site Listings....

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  bella109 on Sat Sep 15, 2007 12:15 am

I know. I saw it and all i said was DUDE! ( thats what i scream when i'm very excited) then i had to show my sister, though she doesnt really care. but still, its amazing!!! we need to make a thread in the News section about this, dont you think. but I think we'd have to ask Jen first. Maybe I could change my post about BD's release date being posted to a thread that keeps people updated on whats happening in the twilight world.
avatar
bella109
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q

Female Number of posts : 3097
Location : freaking out
Team Edward or Team Jacob? : Team Edward
Registration date : 2007-08-23

View user profile http://www.twitter.com/bella109

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Sat Sep 15, 2007 12:17 am

Hahaha.

I told Jen about it. She says no. But she does say that next time there's news, she'll let me type out the news, and add a little about the fan site listing.

But yeah, there's an announcement on my OT thread. That's close enough. ^^

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  bella109 on Sat Sep 15, 2007 12:20 am

yeah, that works
especially since everyone goes to your OT thread, so most everyone will see it.
and we should probably move this convo there or to PM because we are kinda off topic, arent we?
avatar
bella109
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q

Female Number of posts : 3097
Location : freaking out
Team Edward or Team Jacob? : Team Edward
Registration date : 2007-08-23

View user profile http://www.twitter.com/bella109

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Sat Sep 15, 2007 12:21 am

Yep yep.

SUPER OT. Jen will kill me. Oh well, this isn't public, anyway.

PM. I cannot stand the TTF chat. No beeps... Neutral

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  bella109 on Sat Sep 15, 2007 12:22 am

we should...

Wait, thats off topic. Never mind
anyways...

YAY ABOUT THE SITE BEING ON STEPHENIES WEBSITE

ps. i'll try not to go off topic again.
avatar
bella109
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q

Female Number of posts : 3097
Location : freaking out
Team Edward or Team Jacob? : Team Edward
Registration date : 2007-08-23

View user profile http://www.twitter.com/bella109

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Sat Sep 15, 2007 12:23 am

YAY FOR THE SITE LISTING!

I`ll stop now, Jen. Neutral

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  Founder on Sat Sep 15, 2007 11:12 am

You guys are free to go off topic in the mod chat, as long as it's not in a thread where I've asked that you don't(ie-Birthday graphics).

_________________
-retired-
TTF Rules and Guidelines
avatar
Founder
Volturi

Female Number of posts : 490
Team Edward or Team Jacob? : Team Stephenie
Registration date : 2007-08-23

View user profile http://shameless.forumotion.com

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Sat Sep 15, 2007 11:46 am

WHOOT!

Did you hear that, Alicia??? OT!!!

hahahaha.

guess what, Alicia. I had Dairy Queen today.... Cookie Dough! Very Happy

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  bella109 on Sat Sep 15, 2007 12:57 pm

lol
YAY FOR DAIRY QUEEN
YAY FOR OFFTOPICNESS
WEEEEEEEE
wow. it sure is fun to type in all caps.
lol
avatar
bella109
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q

Female Number of posts : 3097
Location : freaking out
Team Edward or Team Jacob? : Team Edward
Registration date : 2007-08-23

View user profile http://www.twitter.com/bella109

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Sat Sep 15, 2007 1:00 pm

XD

OF COURSE IT'S FUN. LOL.

I THINK WE SHOULD MOVE THIS TO MY OT THREAD. JUST SO THE OTHER MODS DON'T FEEL LEFT OUT.

heeheehee...^^

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  bella109 on Sat Sep 15, 2007 1:00 pm

lol
maybe we should
who knows
lol
avatar
bella109
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q
Volturi and RENTing a Wicked apartment on Avenue Q

Female Number of posts : 3097
Location : freaking out
Team Edward or Team Jacob? : Team Edward
Registration date : 2007-08-23

View user profile http://www.twitter.com/bella109

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  look.its_twilight. on Sat Sep 15, 2007 1:01 pm

XD

_________________
avatar
look.its_twilight.
Retired Volturi & Ex-Queen of OT

Female Number of posts : 3293
Location : Floating around, la dee da...
Team Edward or Team Jacob? : Team Michael Cera, psh.
Registration date : 2007-08-23

View user profile

Back to top Go down

Re: TTF is on Stephenie's Fan Site Listing!

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum